Podróże małe i duże




Już jako mała dziewczynka marzyłam o podróżowaniu z plecakiem przez świat, zwiedzając najpiękniejsze miejsca, przemierzając setki kilometrów i odwiedzając najciekawsze kraje. Zawsze marzyłam, ze jak dorosnę zostane stewardessa i codziennie będę w inym miejscu na Ziemi. Jednak czasami życie ma wobec nas inne plany. Nie ma czego żałować , bo po czesci mi się to udaje, co prawda nie z plecakiem, bo zawsze biorę za dużo rzeczy ale zwiedzam!  Właśnie dzisiaj , gdy za oknem zdecydowanie nie jest ciepło, wróciłam wspomnieniami do moich podróży i w głowie już planuje następne.  Z uśmiechem na twarzy mogę stwierdzić, że każda moja wycieczka była cudowna, w głowie mam tyle niezapomnianych i wspaniałych wspomnień, obrazy przepięknych widoków , żałuje że nie można ich wydrukować;)  Na szczęście żyjemy w tak cudownych czasach, w których technologia pozwala nam uchwycić niezapomniane chwile, mamy aparaty, telefony, tablety, czego dusza zapragnie;) Dzisiaj postanowiłam wstawić kilka moich uchwyconych skrawków cudownych miejsc, niestety nawet w najmniejszym stopniu nie oddają tego , co czujesz gdy widzisz na własne oczy przepiękne krajobrazy, tym bardziej, ze niektóre z nich były robione bardzo dawno i nienajlepszym sprzętem , ale to nie najważniejsze. Zawsze w głowie mamy wspomnienia i oczywiście magnesy, które przywożę  z każdej podróży i wycieczki:) Zapraszam do oglądania , nie wiem jak wam ale mi się zrobiło cieplej, gdy powróciłam do ciepłych krajów:)

Paryż


Budapeszt



Praga



 Grecja - Rhodos




Fuerteventura



 Lanzarote




 Madera








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Foto Mix

Beżowy LOOK