Moja pierwsza stylizacja

Hej. Dzisiaj odwarzyłam się rozpocząć przygodę z blogowaniem. Moja pierwsza stylizacja składa się z czerwonego swetra, który skradł moje serce, nie tylko ma ciekawy wygląd, ale również jest bardzo cieplutki, co niewątpliwie przyda się w zbliżającej się dużymi krokami zimie. Czerwony kolor, gruby splot i zwisające elementy to zalety, które sprawiły, że zdecydowałam się na zakup tego prześlicznego swetra. Do niego ubrałam zwykłe czarne spodnie i rockowe  botki z ćwiekami w motocyklowym stylu. Uwilebiam połączenie czerwieni i czerni z odrobiną srebra. Kolory, które nigdy nie wyjdą z mody! Dajcie znać jak podoba wam się ten look:)







Spodnie - Reserved
Sweter - Bershka
Buty - House
Torba - House
Czapka - Mohito

Komentarze

  1. Twoja stylizacja idealna na zbliżającą się zime,super połączenie z czarnymi spodniami i do tego te świetne botki idealnie dobrane.Oczywiście czekam na więcej i na stylizacje Świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Również nie mogę doczekać się kolejnych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dopasowane! Mega talent. Nie mogę doczekać się kolejnych stylizacji. Chętnie zajrzę tu ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podróże małe i duże

Foto Mix

Beżowy LOOK