Akcent rudego



Pewnie każda kobieta ma w swojej szafie ubranie w którym zakochała się od pierwszego wejrzenia, gdy wisiało na wieszaku w sklepie, które ujrzała i stwierdziła „musze to mieć!”,  a o którym dawno zapomniała i wisi zapomniane gdzieś między nowymi ciuchami. Ja tak miałam z płaszczem, który był dzisiaj elementem stylizacji.  I sama sobie zadawałam pytanie, dlaczego przestałam w nim chodzić, jest fajny, prosty, klasyczny z elementami złota i w fajnym kolorze nude. Dlatego czasami warto zrobić porządek w szafie, mozna odkryć ciekawe perełki. Mądrzy ludzie z branży modowej twierdzą, że w każdej stylizacji powinien się znaleźć kolor, który przyciąga uwagę, dlatego też wybrałam botki i torebkę w kolorze rudego .Całość  można zobaczyć poniżej , zapraszam:D










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Podróże małe i duże

Foto Mix

Beżowy LOOK