Kapelusz czy czapka?:)

Pewnie każda kobieta kojarzy scene z amerykańskiego  filmu, gdy dziewczyna idzie w długiej zwiewnej sukni po plaży a porywisty wiatr zwiewa jej duży kapelusz, który w powietrzu łapie bohaterski przystojniak ;) dzisiaj miałam podobnie, tylko brak plaży , zwiewnej sukni, no i oczywiście bohaterskiego przystojniaka, ale było -14 stopni i wiatr , który średnio co 10 sekund zwiewał mi kapelusz z głowy:) Miałam dylemat co wybrać czapke czy kapelusz, wiec zrobiłam zdjecia w obu opcjach:) prosta stylizacja black z połaczeniem koloru siwego i oczywiście dla rozjasnienia kolorowy pompon w kolorze mocnej fuksji:) efekt końcowy poniżej:)



















Komentarze

  1. Moim zdaniem wszystko zależy od tego jaka będzie stylizacja, ale jak dla mnie w każdym nakryciu głowy wyglądasz ładnie. Ja jestem zdania, że bardzo ładne kapelusze mają w https://hatfactory.pl/ więc ja jeżeli mam tylko okazję i coś mi się spodoba to zamawiam tylko u nich. Tym bardziej, że jakość jest naprawdę bardzo wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Podróże małe i duże

Foto Mix

Beżowy LOOK